Tisdag

Hallå på er!
Hoppas allt är super! Jag är ganska trött, men inget ovanligt för er antar jag. Ska skriva ikapp min träningsdagbok som jag fortfarande inte är klar med. Jävlar vad det är mycket att skriva! :O
Ska pyssla med det dem närmsta timmarna och helst lite annat innan Markus kommer och hämtar mig och vi åker till hallen. :)

Kommer hem jätte sent idag, har för mig att träning slutar 21.30. Så bloggar nog innan jag åker till träning för lär nog inte orka blogga efter :(

Kom på att allt här nere är fortfarande ganska nytt för mig och är verkligen nytt för er! Så tänkte fota och filma lite mer och visa hur jag har det här nere :)

Men dags att sätta lite fart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0