Söndag

Klockan ringde 06.00 imorse, kan säga att det var lagom segt. Smög runt här hemma för att packa väskan och äta frukost och allt det som tillhör ^^ Vid halv åtta kom jag iväg och lite mindre än 20 min var jag i vattnet och påbörjade morgonpasset :)
Gick ganska bra idag men var grymt trött! Axlarna och triceps orkade inte hela passat ut, så simmade ben ett tag och simma av ltie tidigare :) Det är planerad eftermiddagsträning men tror min kropp skulle bli tacksam för vila!

Markus och jag var ute en sväng och slängde lite saker samt köpte en skrivare och lite så :) Nu är vi hemma igen och har bäddat ner oss i sängen. Han kollar på skidor och jag ska fixa lite med min träningsdagbok. Ligger lite efter på den fronten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0