Onsdag

Goddag!
dagens planer blev helt ändrade, fick ingen sömn inatt. Var jätte trött men trots det kunde jag inte sova. Satt och fixa lite mail, var uppe och gick osv. Kände mig även jätte ledsen och bröt ihop en stund. Vid ungefär halv tre tror jag att jag lyckades somna efter lite tröst av Markus. Och som jag nämnde igår så skulle jag ju morgonträna, men det sket sig det med. Det hade inget med tröttheten att göra, snarare med den brutala mensvärken jag fick :(

Känns dock lite bättre, men ligget näst intil utslagen i sängen. Gör så jäävla ont och har lite ångest över att jag inte tränade. Men ska ta ett varv i gymmet senare ikväll. Tror det blir lagom ändå. :)

Har fixat om lite i Markus (/ min) garderob. Har tagit ut och lagt kläder i lådor samt hängt in andra kläder i garderoben. Börjar bli riktigt trevligt här.
Ska försöka upphöra skrivskyddet på min hårddisk eftersom jag inte kan arbeta annars.

later!

 

Såhär får man se ut här nere, kan säga att jag var pissblöt sen! när jag var framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0