Onsdag

Halloj!
Lite seg idag känner jag. Även fast jag lägger mig i rimlig tid och somnar innan tolvslaget så är jag helt död på mornarna. Idag sov jag till halv tio för att försöka sova ut lite mer än vad jag gjorde igår då jag också kände mig såhär trött. Men inte fan hjälpte det! Kan det inte vara tvärtom istället, att jag är pissigt trött på kvällarna och pigg på mornarna ? Make more sense..

Hur som helst, annars är det toppen! Solen lyser och det är plusgrader ute som det varit senaste veckan. Hörde av mamma att ni stockholmare hade is och kallt? ^^ hahah
Ska nog ta mig en liten promenad senare :) Har ju glömt bort min favoritplats här nere.. havet! helt underbart! :D

Ska fortsätta med studierna och lite hemmafix nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0