Måndag

Tjenixen på er!
Känner mig galet konstig i kroppen idag :( Fryser, trött och har lite halsont. Fan peppar peppar ta i trä att jag inte blir sjuk nun är träningsperioden precis har börjat! :O

Idag ska jag försöka få klar min träningsdag, iaf så att jag ligger i fas. Annars är det vilodag idag, ingen träning ikväll alltså! Kan behövas med tanke på att mina axlar inte mår bra någonstans ^^ haha
Ja, finns väll inte så mycket att säga just nu, bloggar senare i eftermiddag/kväll!

Veckans schema

Måndag: Vilodag
Tisdag: Träning 18.00-21.30
Onsdag: Gymmet 18.30 - ?
Torsdag: Träning 19.30 - 21.45
Fredag: Träning 17.30- 21.00
Lördag & Söndag: Osäker på träningstider med tanke på att det är tävling i Kristianstad. Tränar förmodligen med andra grupper då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0