Lördag

Halloj!
Vet inte varför men idag känns det som att det är söndag. Mitt huvud lever verkligen i en annan värld haha
Vaknade runt 11 tiden och min underbara pojkvän gick upp och servera frukost :) Nu är det bara chill och ladda energier tills träningen som är om ca 3 timmar :) Som jag nämnde igår så gick gårdagens träning kanon bra! Vi körde massa sprint 25: or och fick även reda på att jag ska tävla sista helgen i Januari. 100m bröst står på planen! Tagga!! Dem som vill får jätte gärna komma och titta, skulle vara ett bra stöd ;) haha

Tänkte lite igårkväll, att jag ska vara lite mer öppen om allt det tragiska som har hänt dem senaste åren. För att nå ut till andra och försöka hjälpa dem som också mår dåligt och kan stoppa det i tid. :) Kommer lägga all sån text i kategorin "mer om mig" :)

Nu ska Markus massera mina axlar och sen ska jag äta lunch! Kommer hem sent ikväll :)

Innan träningen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0