Lördag

Somna sent inatt tillsammans med mina tårar. men vaknade pigg och glad idag som tur var. har haft det ltie svajigt senaste veckan. Har inte gjort något speciellt idag, chillat hemma och sen drog jag och Markus till Burlöv och handlade nya hörlurar eftersom mina förra gick sönder samt ett par nya byxor eftersom dem andra jag har också har tänkt på sista refrängen :O
och det är ju inte direkt så att man åker hem och hämtar mer kläder, är ju ändå ca 60 mil haha ^^
Kan visa dem senare :)

Ska snart dra till hallen och ha träning, sprint står på dagens pass. Måste tagga till nu så jag kan göra bra prestation ifrån mig!
Packa väskan och sen gittar vi!

Hörs mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0