Fredag

Godkväll!
Ledsen om mitt uppdaternade är så dåligt nu, men är så sjukt trött efter träningarna och har mycket annat att pyssla med :O Men iaf klockan ringde strax efter sju och det var dags att gå upp och äta frukost och börja tagga till inför morgonträningen. Men eftersom Markus kollade på hockeyn inatt och väckte mig när han gick och la sig runt fyra tiden. Gissa om ajg var lagom glad då.... Och det var ju ännu värre imorse ^^ haha

Men dessvärre gick inte så jätte bra :/ Efter insimsserien fick jag äcklig dunkande huvudvärk och gick upp på kanten, men det blev inte bättre av vila så gick upp helt och hållet och åkte hem istället.

Hemma hände det inte spec mycket egentligen. Åkte till malmö och hämta min lilla dator som varit inne på lagning. :) Saknat den så mycket! Väl hemma blev det lite chill, hann till och med sova en liiiiiiiiiiten stund innan eftermiddagsträningen (A)

Eftermiddagsträningen gick mycket bättre och man märker bättre resultat med! Min tränare var nöjd också :)
Efter träningen handlade vi lite middag och sen raka vägen hem. Är nu jätte mätt och sitter i soffan med Markus och väntar på att jönssonligan ska träfa fram i tv rutan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0