Fredag

Hallå!

Nu blev det en lucka igen, men ja igår kände jag mig halvrisig och vila hela dagen. Sen blev klockan lite mycket och jag var tvungen att åka till badet för att ha teknikgrupper. Vilket gick jätte bra första gången! :)
Sen var det ca 2h väntan tills min egna träning skulle börja.

Blev dock ingen bra prestation, blev jätte yrslig efter insimmet och var tvungen att gå upp. Måste söka upp en kiropraktor här nere för att få hjälp med nacken och ryggen som spökar. Vill ju gärna vara i toppform nästa helg då jag ska tävla första gången på ca 2år? :O

Idag ska jag kolla igenom alla mina studier jag har kvar att göra, maila lärare om prov osv. Senare ikväll väntar träning samt att jag ska packa väskan för imorn åker vi bort på födelsedags middag och jag stannar kvar över helgen hos  en kompis. Men avslöjar inte vart än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0