Måndag

God morgon! Får man säga så?
Har precis kommit hem från kiropraktorn, knäckte loss i ryggen igen och denna gång lossna det ännu mer. Sjukt skönt! Så imorn på träningen ska jag kötta och hoppas på att det inte kommer tillbaka :D

Hade ju D-gruppen igår morse eftersom den riktiga tränaren var upptagen med annat och Markus hade tagit några simmar på tävling. Så efter gruppen droppa jag ner till gymmet, passa på när det inte var så mycket folk! :)
Så kommer gymma söndagmornar och onsdagar nu :) Tanken var ju också att jag skulle simmat igår med, men fick världens mensvärk, sån där värk som jag brukar få som slår ut heeeeeeeela kroppen -.- Så efter att ha frossat ipren känns det bättre :)

Nu väntas plugg, nagelmålning och lite städning! :) ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0