Update

Ledsen för sen uppdatering om dagens händelser!
Som jag skrev sist så dorg vi till burlöv för Alex skulle ha sitt :) Jag och Markus hitta även lite saker också. Dels en smal hylla som vi ska ställa en fotoram med oss i, lite ljus och en canvastavla vi ska måla själva på :) Kan fota allting imorn då det blev lite ont om tid idag :( Direkt när vi kom hem var dags att äta, packa väskan och ta sig till badet för träning.

Det gick kanoners och är mycket nöjd! :) Var galet trött efter och höll på att somna och när jag väl la mig ner så blev jag ju självklart pigg igen. -.- Men ska försöka sova snart igen, ska till gymmet imorn vid tio tiden då dem öppnar.
Men uppdaterar mer imron, nu blir det natti natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0