Torsdag

Godmorgon!
Gårdagens besök hos kiropraktorn gick kanon, lossnade fint och fick även tejp över skuldrorna som skulle dra tillbaka dem så hållningen skulle bli sneppet bättre :)
Dagen spenderades senare med plugg och planering, ja ni vet det vanliga ^^

Sen kom världens bästa pojkvän hem med en överraskning till mig.. och gissa vad?!
Han hade handlat hem tre kuddar från chilli!! :D och jag blev helt överlycklig! hahah dem är sååå fina!

Käkade lite middag och sen drog vi till hallen, han hade sina grupper och jag va i gymmet och pumpade. Man känner att jag orkar mer och mer nu, helt underbart! :D
Simmade lite tillsammans med mina vuxna simmare för att glida igenom lite. Dem fick simma lite hårt igår (a) mohahha

Dagens planer.. hmmm plugg, plugg plugg, simskola vid halv fem och sen hem äta och ladda om till min egna träning två timmar efter. Looooove it!!

Titta så fint det blev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0