Torsdag

Ögonen svider fortfarande även fast jag gick upp för 45 min sen :P
Behövde sova lite längre idag då Markus väckte mig innan drog till jobbet igår vid sex och jag kom inte i sängen förren vid 24 -.- Så var lagom trött när jag varit vaken i 18h haha ^^
Men gårdagens träning gick jätte bra både för min egna del och för dem vuxna, nöjd tränare! ;) haha

Ska sätta igång med lite pappersarbeten nu och få klart så mycket som möjligt. Vid halv fem är det hallen som gäller och ha simskola och efter det tar jag en runda i gymmet medans Markus har sina grupper :)

Och eftersom vi har lov nu i A - gruppen så får man komma hem tidigt och mysa med älsklingen, underbart! <3

Taggad tjej från gårdagens träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0