Tisdag

Hallooj!
Allt bra med er hoppas jag! Solen skinner ju men kallt som fan så llite får man klaga ^^ Var uppe ganska tidigt idag för att ta mig iväg till lund för att åka in till brottsofferjouren och prata om allt som hände i min förra klubb och hur jag blev behandlad. Var där nästan tre timmar tror jag, pratade med en ur gullig tjej men det gick ändå inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Kom hem hungrig och kall så laga mat och åt i badkaret ^^ Ytterliggare två flugor i en smäll ;) haha Har vilat lite med då mensvärken satte igång igen, men är på fötter nu och har packat väskan. Markus kommer snart och då åker vi till hallen för att ha E-gruppen men jag har inte träning förrens vid 19.15 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0