Tisdag

ÄNTLIGEN TISDAG! ;)
Om ungefär 5 timmar kommer jag hoppa på tåget i Lund mot sthlm C. Packningen är mer eller mindre klar och jag har typ resfeber :O haha Kommer nog inte bli så mycket bloggande ikväll, då min bästa vän hämtar på mig centralen och jag stannar hos honom över natten. :)

Gårkvällen var den mysigaste på länge. Markus bokade bord på Jensens böfhus i malmö, för bara oss två. Åt riktigt god mat och allt var helt underbart, blev nästan kär på nytt ;)
Känns elakt att åka ifrån honom idag, menar vi har varit tillsammans dag som natt i två månader. Men det är ju bara tre dagar vi kommer vara utan varandras närvaro vilket jag tror vi fixar ;) Förut var det ju ca 2-3 veckor mellan gångerna då vi sågs! :O

Anyway, slänger upp lite bilder. Sen ska jag gå igenom det sista innan jag stänger väskan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0