Söndag

Sooooo tired!!
Gick upp tidigare idag för att befinna mig på gymmet vid öppning runt tio tiden. Gymmade på riktigt bra och det kändes kanon! Dock finns det riktigt skumma typer där nere, var en kille som stod och stirra på mig när jag gjorde mina övningar. Man bah snälla jobba med ditt :O

Åkte sedan hem och ladda om energierna inför dagens täcling för dem mindre grupperna, "hajaren". Och eftersom jag är en av tränarna för teknikskolan så fick jag infinna mig på badet i tre timmar :) Och direkt efter tävlingen hade jag egen träning. Dock gick det inge vidare, tre timmar i en hall utan syre och utan mat fanns det inte mycket att prestera på. Men gjorde ett tappert försök iaf.

Markus kom och hämtade mig och vi åt middag och haft det jätte mysigt. Har precis kommit upp ur badet och har tvättat håret, rakat benen och smörjt in mig. I feel like a new person! :D

Nu ska jag krypa ner i min pojkväns famn och kolla på film, ha en mysig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va fina ni är! :)

2012-02-12 @ 23:17:21
URL: http://emmasonnerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0