Onsdag

Vaknade på helt okej humör, igår var en riktig skit dag i många former. Men känns lite bättre nu, var upp tidigt för att åka till kiropraktorn. Det är fortfarande någonting som inte stämmer, det fastnar lätt men släpper ännu lättare. Men det kommer alltid tillbaka. Jag har ökat tiderna i gymmet och jag hoppas jag märker någon förändring under dem närmsta veckorna.

Igår var det bara två veckor kvar innan jag åker hem till sthlm igen. Spännande! :D Saknar min familj <3
Men ska kämpa dem dagar som är kvar både inom skola och träning!

Ska skriva klart mitt gymprogram och sen passet till simmarna ikväll. Sen kanskew det är dags för lite lunch? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0