Onsdag

Halloj!
Det har gått några dagar nu sedan jag bloggade senast! I måndags träffade jag farmor, packade och träffa en kompis på kvällen. Kom hem sent och hade ingen ork till att blogga. Fick sova tre timmar innan jag skulle upp igen för att ta tåget till skåne land. Sov hela resan och när jag kom hem så hann jag mer eller mindre äta lite och duscha innan jag somna igen. Sen blev det lite små pyssel här hemma och träning och jag var så trött att jag var skit sur på allt och alla. :(

Idag känns det ltie bättre, fortfarande lite trött men har saker som måste fixas innan jag ska till hallen ikväll. Kommer nog inte uppdatera så jätte bra dem kommande dagarna, måste hitta mina rutiner haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0