Onsdag

Godmorgon!
Orkade inte uppdatera igår efter gårdagens tävling. Direkt när vi kom hem så kasta vi upp grejerna på tork och slängde i oss pizza till middag, romantiskt va? ;) haha Men iaf det gick helt okej igår, första gången jag tävlade med distansen 200 medley. Kommer nog garanterat göra det igen om jag får träna upp orken! Ska nog börja satsa på medley, det är fan roligt  ;)

Vaknade innan tuppen, dvs med Markus väckarklocka. Kunde inte somna om heller så låg och myste bland alla kuddar till serier. Men kännde att jag var tvungen att gå upp och göra någon nytta.
Ska strax göra mina dagliga övningar på pilatesbollen och gummibandet. Sen är det plugg och tagga inför gymmet ikväll och vuxensimmet.

Så ser min dag ut, hur ser er ut? :)

Min söta älskling igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0