Lördag

God morgon!
Vaknade väldigt tidigt idag för att vara mig ;) Har missat två träningar senaste timmarna vilket gjort mig lite nere, men det är fan inte kul att träna när det bara gör ont. Markus knäckte dock min rygg igår och det släppte ordentligt så får se hur min eftermiddagsträning går :)

Timmarna innan dess vet jag inte riktigt vart vi ska spendera, ev i burlöv centrum :) Tänkte gå ut och gå lite också för att få lite cirkulation i kroppen men fan vad det är kallt ute :O

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, Markus ska dricka öl hos vår kompis Alex som dem bestämde igår. Så vad ajg sak göra vet jag inte :( sjukt segt, men känner jag mig rätt så hittar jag alltid på något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0