Lördag

Goddag på er !
Hehe vad fan hände igår? Råka bli en dags pause där vilket inte alls var meningen :O Vaknade sent då jag somande otroligt sent, typ halv tre? Man bah jaha :P Var uppe och pluggade och fixade en stund innan jag drog till hallen och tränade :) Och sen hann jag inte vara hemma så länge innan älsklingen kom hem. Blev lite chill sen och vi bokade även bio i malmö, en gång i phuket blev det. Multi kul hahah! ^^

Kom precis hem efter en liten shopping rund i Nova, fick med mig två bhar i svart och vit :) Dem andra har börjat gå sönder så kände att jag behövde förnya garderoben lite ;)

Ska nog lägga mig under en filt och kolla på film, känner mig jätte seg idag. Kanske för att det är skit väder ute, mulet, regnar och blåser. Typiskt skånskt väder? haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0