Happy

Allså shit denna dag var den bästa på länge!
Jag pluggade på riktigt bra idag, blev inte helt klar med arbetet men snart så. Käka lite innan Markus kom och hämtade mig och körde mig till simskolan som jag har tillsammans med två kollegor Steffi,  (länk till hennes blogg) helt underbar tjej och vi har riktigt kul tillsammans och Andreas. Och idag gick det riktigt bra, kommer mer och mer in i stämningen i klubben och tillsammans med dem jag jobbar med och självklart med barnen! :D Och idag var en sån dag där allt dåligt bara försvann och det var positiv energi överallt!

Och samma positiva energi följde med mig i gymmet och det gick AWSOME där med, ritkig biff nu! Passa er där hemma för snart kommer jag ;) har precis kommit ut ur duschen och smörjt in mig och studsat ner i sängen ;)

Prata lite med personalen på badet igår och frågade ifall jag fick komma och simma imorn, föröskte även utmana  en kille på att simma fjäril med mig. Men han tyckte inte det var någon bra idé ^^

Min jätte snygga och extrema seriösa outfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0