Fredag

Hallooj!
Ledsen för dåligt bloggande, men ni borde kunna min vardag och inget annat nytt har hänt och har inte direkt orkat uppdatera här ^^ Förlåt.
Tränade lite lätt i onsdags innan jag skulle ha vuxensimmet, gick riktigt bra tills jag det börja svida i halsen. Markus är den misstänkte för min kommande sjukdom ^^ haha

Igår plugg hela dagen, simskolan på eftermiddagen, hem och äta och sen tillbaks för att träna. Gick ritkigt bra igår ibörjan av passet tills min jävla rygg gjorde uppror. Antingen är det ne kota eller revben som sitter i kläm, vissa drag i simningen eller om jag trycker på stället så tappar jag andan. Extremt obehagligt och jag hoppas att någon kan trycka till den idag så jag blir av med den här skiten!

ska plugga en stund nu och sen göra mig i ordning för att träffa min kompis Ted som inte alls bor långt bort härifrån :) Får se om det blir träning ikväll eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0