Fredag

God morgon på er!
Ledsen att jag inte bloggat på någon dag nu, men har mått för jävla dåligt! I onsdags kom jag ju hem till pappa igen, hade fullt upp då med saker jag skulle göra. Åkte sedan även till en kompis vid nio och stanna till typ halv två? Dumt gjort kanske. När jag kom hem mådde jag riktigt hemskt! Frossa, febervärk, bubbel i magen och en massa annat otäckt. Hela gårdagen låg jag i sängen helt väck och typ sov. Pendla lite mellan sängen och badet för när jag hade för mkt frossa så var jag tvungen att maxa varmvatten ^^

Hade haft en konstig känsla mellan halsen och magen hela tiden, fatta inte riktigt var de var. Och senare på kvällen så *splash* spydde vi lite fint på golvet och mig själv. Fatta inte vad som hände riktigt utan gick ut till köket nerspydd och folk fatta inte riktigt vad som hände, mormor skrek på pappa som kom rusande och sen sa a
jag vad som hände. Inga konsitgheter med det efter det. Jag slängde mig i badet och sängkläderna i tvättmaskinen. Och sen mådde jag bra :P

Lite svag då jag inte hade fått i mig mat, så la mig tidigt i sängen tsm med en ipren och nu har jag sovit nästan 10-12 timmar. Mår ganska bra idag faktiskt, svag fortfarande men har iaf fått i mig frukost. :) Ska slänga mig i duschen snart och göra mig lite fräsh och passa på att tvätta lite mer innan Markus kommer ikväll :)

Får se om jag hinner uppdatera något mer idag, men jag hoppas det! :)

En bild från förra helgen, kan inte visa mig nu direkt ;) hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0