alla ♥- dag

Mys på er alla!
Glad alla hjärtans dag eller hur man uttrycker sig. Just nu sitter jag med en skål havregrynsgröt med mjölk och jorgubssylt och försöker mentalt ladda inför kvällens tävling inom klubben, poängcupen. 200m medley är en utav kvällens lopp, det andra är 200m fjäril men känner mig varken fysiskt eller psykiskt redo för att ta mig igenom den sträckan ;)

Kommer inte hända sådär jätte mycket idag, ska försöka få klart så mycket som möjligt idag angående plugg och sen är det bara att tagga inöfr kvällen. Tog en dusch precis då jag raka bort allt hår för att göra mig snabbare i vattnet, även det på huvudet! :O Just kidding, låter badmössan göra det jobbet ;) haha

Men ska be Markus försöka filma mitt lopp så kan jag lägga upp det här senare ikväll så får ni se hur det gick! :)
Nu ska jag mumsa klart min gröt!
ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0