So much to do!

Hej allesammans!
Känner mig så usel faktikst. Jag lovar och lovar men det händer inget :/ Var ju i sthlm hela förra veckan och hade knappt tid för mig själv kan jag säga, endast då jag skulle sova typ ^^ Kom ner till skåne i måndagskväll och har haft fullt upp med att packa upp, städa, träna grupper samt egen träning. Det står helt still i pallat! :P
 
Som det ser ut nu så har jag tre grupper jag ska träna 5 ggr i veckan. E-gruppen, vuxentekniken och även teknikskola. Bara det tar jätte mycket tid och energi men klart så himla värt det! Samt att jag även ska lägga ner tid på min träning då jag verkligen vill och ska kvala!
 
Sitter just nu helt mörbultad på en stol i köket med ett glas vatten och högar med papper. Känner att jag bara vill bli klar nu så jag kan få lägga mig i våran nya STOOOOOORA säng! Tack mormor och morfar för bidraget! Den är helt underbar, nästan så att jag och Markus tappar bort varandra när vi ska sova ;) haha
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0