Home sweet home

Hallå!
 
Har åkt runt halva Sverige känns det som! Och ledsen för att bloggen fått lida en massa men jag har behövt denna lilla pause och få rensa tankarna och få fokusera på annat! Kom hem igår från träningslägret i Karlshamn, har varit 5 fantastiska dagar i Belkinge.
 
Har ju båda varit simmare och tränare och det har tagit enormt mycket på mina eneriger så var mer död än levande igår när jag kom hem. Halva dagen idag har spenderats i tvättstugan och andra hälften i soffan med film. Så otroligt seg!
Har fortfarande saker att packa upp -.-
 
Men nu börjar allt starta igång igen, båda simning och skola. Imorn börjar min första dag som E - gruppstränare. Den yngsta gruppen för tävlingssimmare och jag är så taggad och det ska bli grymt kul! :D
 
Åker även till Stockholm om 5 dagar för att fixa lite skolsaker.... som aldrig löser sig känns det som!
 
Men nu är jag tillbaka på banan igen då det gäller bloggen, så bara läsa och kommentera ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0