Tisdag

Hallå!
Oj klockan var mycket! Om ca 1,5h kommer Markus hem och då sticker vi till hallen, som vanligt. Ni borde fan kunna mina veckorutiner nu ;) haha
Har suttit och pluggat, mailat ordnat och donat med mina papperhögar nu ex antal timmar. Känner att mitt huvud behöver ett break!

Men ska försöka kämpa på den tiden som är kvar och sen kommer jag vara i hallen ganska länge. Poängecupen ikväll ( vår lilla tävling inom klubben) Dock ska jag inte delta, har haft ganska mkt nedgågnar förra veckan och varit hängig. Så ska bara simma in emd dem andra och kanske ha lite landträning på sidan av medan dem andra forsar genom vattnet :) 200 bröstsim och 800m frisim står på spel ;) Heja måste man såklart göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0