Söndag

Gissa vem som var riktigt död när klokcan ringde 06.30 imorse?
Haha fy fan! har sovit sammanlagt 8h denna helg, 4h /natten. Jag brukar ju kunna somna så lätt och sova så länge. Vette fan vad som hände, låg och tänkte på en massa och kunde verkligen inte slappna av. Men jag bet ihop och körde på en då. Tävlade dock inte idag utan simmade bara in för att få långbaneträning. Och idag kändes det mycket lättare jämfört med i fredags! :D Skit glad ^^

När vi kom hem i eftermiddags slängde jag mig direkt i badet, tvätta kropp och hår samt raka benen. Och känner mig så fräsh! Och det var väääldigt lockande att gå och lägga i sängen men det fanns ju risk att jag skulle somna och åter inte kunna sova inatt så har kämpat hårt med att hålla mig vaken! Alex kom förbi på middag och nu sitter dem två herrarna i vardagsrummet och spelar tvspel -.- Medans jag har tvättat, packa upp väskorna med blöta kläder, gått ut med sopor och städat.

Lägger upp lite bilder från helgen :)


Kommentarer
Postat av: Marion:)

haha bästa bilden på oss två ;) krya på dej plutt<3

2012-04-26 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0