Sjuuuk

åååh blir så fruktansvärt trött på det här!
Har sovit sjukt dåligt inatt, halsen gör ont, näsan rinner, bihålorna dunkar...fy fan! Och hela morgonen har jag gått runt och snytit mig och hostat slem. Att det aldrig tar slut?! Varje gång jag ska åka till sthlm blir jag dålig på ett eller annat sätt.. måste fan betyda ngt xD haha ^^

Men men, när man är sjuk så blir det ju bara att ta det lugnt. Så oh yes, håller på att tvättar och fixar lite små saker som måste göras innan jag åker. :)
Helt galet, om 3 dagar kommer jag vara i stockholm och sova i min egna säng bland mina egna saker. Har faktiskt längtat efter det .. *generad* Men kommer såklart sakna Markus. Ska ju vara utan honom en vecka nu! :O

Måste lägga mig ner nu, orkar inte hålla upp huvudet -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0