Lördag

Halloj!
Vaknade med ett hyfsat stort leende på läpparna. Vi åt frukost och drog iväg till Stora Bernstorp. Jag skulle fixa en film jag köpte men skivan var sprucekn :( Och Markus handlade typ en hållare att ha mobilen i när han är ute och cyklar. När vi kom hem så sket sig allting, blev på jätte dåligt humör och det brast lite i tårar. Försökte stoppa i mig mat för att åka till träningen och simma av lite tankar och känslor. Dock hade vi ett fart pass idag och det blev mycket tugnt. har aldrig brytit ihop i bassängen men idag gjorde jag det. Och det kändes som miljoner saker lättade när tårarna pressades ut. Självklart ska träningar vara jobbiga, men idag var allt på gränsen och det blev to much helt eneklt. Gick upp en stund och samlade mig innan jag hoppa i igen och bet ihop och försökte köra så gott jag kunde.

Sitter hemma nu, nybadade och helt slut. Ska nog sätta mig på balkongen en stund och njutaav det vackra vädret. Jag har gått i leggings, t-shirt, en munktröja idag och ballerinaskor idag. Och jag frös inte! Helt jävla awsome! Hörde att ni sthlmare har snö ;) mohhaha ^^ Hoppas dock att det försvunnit innan jag kommer upp ;)

Ska städa upp lite här och sen väntar mat, såååååå hungrig!

Tack för allt du gör och finns för mig, även fast jag hatar dina tv-spel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0