Lördag

Ni vet anledningen till att det blir dåligt bloggande nu!
Igår iaf efter att Markus kom hem efter jobbet gjorde vi oss i ordning och åkta till Nova och kollade lite :) Fick hem två söta bastoppar som blir perfekta att ha i sommar! Efter det åte vi och handla lite små grejer inför middagen :)
Vi var ensama hemma ochd et var super mysigt! :D Sov skit dåligt inatt åter igen och kände att jag inte palla mer så ville åka in till en läkare och kolla. Fick sitta i en timme och vänta för att bli undersökt i 30 sekunder. var tydligen inte tillräckligt sjuk enligt dem så fick klara mig till måndag och söka upp en annan vård då. Kan säga att jag blev sjukt jävla förbannad! Men ska inte gå in på det...

Vi åkte hem och käka lite och bytte om och sen skulle vi åka och se bio, den ny filmen Avengers! Den var faktiskt riktigt bra och rolig för att vara en action film. Helt klart sevärd! :D
Sen gick vi runt och kollade i lite affärer innan vi åkte hem.

Och gissa vad? Jag håller på att börja packa inför min hemresa till stockholm. Kom ju på att jag åker om 2 dagar och jag tänkte ta med mig lite kläder osm jag inte behöver här nere längre samt massa annat. Hoppas det får plats! ;)

Ska snart slänga mig i badet dock innan febervärken dödar mig! :(

Hittade en cool kasse på Coop med ett awsome budkap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0