Fredag

Hela veckan har jag vaknat till av att markus pussar på mig och går till jobbet och sen somnat om.
Förutom idag, då jag vaknar helt och hållet och kan inte alls somna om igen -.- Varför just idag? Behövde ju sova :O
Kroppen kanske har fattat att jag ska tävla imorn och ska gå upp klockan sex? ^^

Har tvättat, varit på banken och tagit en powernap so far, haha låter som en väldigt ansträngande dag ;) Laddar mentalt inför morgondagen ^^ Ska träna ikväll, dock någon timme tidigare då vi ska simma in i tävlingsbassängen. Jag har inte simmat i långbana på mer än 1,5 år och imorn ska pressa fram alla sina energier i totalt 200m. Hur fan ska detta gå xD Men man kan inte mer än göra sitt bästa :) Kommer nog se dessa lopp som träning!

Ska åka och handla speciell tejp också, för att hjälpa skuldror och hållningen lite :)

En bild från en promenad på Lomma Strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0