Fotograf á la hajen!

Godmorgon :)
Under helgen då vi tävlade i Ystad tog jag en massa bilder. Som nu ligger uppe på hajens hemsida. Gå in och kika då mitt nya jobb är fotograf för SK hajen ;) haha

Skämt o sido, dags att göra sig i ordning, ska träffa en kompis om en stund. Ska bli skönt att få komma ut från hemmet och vara ltie social med någon haha ^^ Börjar bli knäpp här hemma :O

Ska försöka rycka upp mig och träna ikväll, trots den jävla träningsvärken. Men det sägs ju att man ska träna mer då man har träningsvärk ? Bara kötta då, tävling nästa helg ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jadå nu börjar jag hitta tillbaka till mitt rätta jag igen hehe :)

Åååh det måste vi! Jag längtar.



Massa kärlek <333

2012-04-13 @ 20:10:09
URL: http://emmasonnerfors.blogg.se/
Postat av: Steffy

Haha, seriöst?!?! Han finns på de populära bilderna på weheartit om man söker på Abs xD<3

2012-04-13 @ 23:21:25
URL: http://aminoffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0