Danmark

Halloj!
Ledsen för dåligt bloggande! Igår Var ju Markus hemma och ledig som resten av svenska folket så tog tillfället i akt och var med honom. Sen skulle vi vara hos min Faster vid tre för påskmiddag :) Var väldigt trevligt, fick även träffa lite halv släkt? Eller hur man ska säga, det var länge sen jag träffa dem och det var jätte mysigt!

Dem gick lite tidigare än oss, då vi stanna kvar lite längre och kollade lite tv och prata. Jag och Markus hade bokat bio på Entré, senaste American pie filmen. Så sjuuuuukt jävla rolig, dem som har sett dem tidigare filmenra måste se den här med! :D

Imorse gick vi upp ganska tidigt för vi skulle till danmark! Plockade upp Alex på vägen och sen drog vi. Vi började med att handla öl och sprit ^^ Och sen vidaer till centrum för lite shopping. Hittade en jätte fin grej till mamma som jag hoppas hon kommer bli väldigt glad över. Tillbaka till bilen så gick vi vilse, tog ca en timme innan vi hittade den.

Väl hemma så somnade vi ganska bums innan middagen. Och om en stund ska vi göra oss fina och så innan vi ska gå ut och festa! ;) Så ni som är i malmö se upp (A) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0