Besviken

gaah, så jävla arg/besviken/nere
Andra dagen på korsvirkessim i Ystad. Då grenarna va 100m bröstsim och 50m fritt. Jag hade hoppats på pers på båda distanserna eller iaf nära dem tider jag har presterat. Men i den här bassängen kunde jag verkligen inte prestera bra, gick bara inte! En gamal saltvattensbassäng vilket ledde till att väggarna var skit hala så jag tappa i varje vändning. Har varit sjuk i två veckor också så tappat mycket där.

På 100 var jag ganska nära, men orkade inte hela vägen. Tappade efter 75m, om jag hade haft orken hade jag kommit ner mot 1.25 kankse eller lägre. 50 var ju totalt fail! Började ganska bra i starten men tappade i vändning och i målgång. Vilket ledde till 2 SEKUNDER över pers. Man bah hallå vad fan händer? Fällde några tårar men försöker rycka upp mig nu.

Har fått i mig god middag, lite godis, mysigt sällskap så ska föröska rycka upp mig, lära av misstagen av helgens lopp och blicka framåt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0