Want summer and sun

Fy satan för detta väder!
Det blåser, regnar och till och med haglat?! här nere i skåne idag. Har vägrat att gå ut idag, inte bara för vädret utan för att febervärken har börjat sätta fart i kroppen och har mer eller mindre bosatt mig i badkaret med hett vatten! 
Blir nog samma dagsprogram imorn med, ingen skola men kanske ska försöka göra någon nytta ifall min hjärna vill sammarbeta haha. 
 
Har äntligen fått hem min nya bikini från "to die for" och jag typ smälter av kärlek! Babyrosa med vita spetsdetaljer, helt otroligt underbar. Och kan jag bara bli frisk snart så jag kan få träna så loar jag att jag kommer vara hetast på stranden! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0