Streptokocker

Åh.. allså bröt mer eller mindre ihop idag efter ett samtal med läkaren nu i eftermiddags...
Har känt mig halv sjuk sen i december och det har aldrig brutit ut helt och hållet och heller inte blivit helt frisk. Men gårdagens upptäckt gav mig en ganska enorm panikkänsla och kände att jag var tvungen att ringa läkaren. 
Då mina halsmandlar är stora som köttbullar, varig och ömmar så kunde jag inte låta detta fortsätta. Men efter 3 sekunds undersökning med ficklampa så konstatera hon att jag hade streptokocker och jaa det är bara hem och vila. 
 
Jag som äntligen hade börja komma igång med träning, mat och ja nästan hela mitt vardagsliv. Men så länge höll det och blev rätt nedstämd över detta. Men inte första gången jag har någon form av halsfluss och förmodligen inte den sista.. 
 
Vila, piggelinglass och film är väll det som står schemat imorn 
 
 
Min älskade bästa vän fyller även 18 år idag, stort grattis till dig! Är även ledsen för att jag inte får tillbringa kvällen med dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0