Bakslag

Halloj!
Var några dagar sen jag uppatera. Men söndagen spenderades med farmor, tvätta, packa och några mysiga timmar med mamma, då jag skulle ta tåget tidigt på måndag morgon. Markus hämtade mig vid centralen i Lund och vi åkte hem för lite frukost och ombyte. Tog en liten tripp in till Lund igen då vi skulle fixa lite små saker som blev lite större haha. Tanken var att vi skulle fixa en liten plastlåda att lägga våra tomtar i. Vi kom hem med en plast låda, två flätade korgar, en ny skrivbordsstol och en ny hylla som jag är totalt förälskad i!! 
 
Väl hemma var det bara att packa upp allt jag knöcklat och pressat ner i väskan och försöka städa innan jag blev allt för trött. 
Gårdagen blev nästan likadan, hämtade bästis för att fixa lite andra saker och sedan åkte vi hem till honom och bara chilla innan det var dags för årets första träning (iaf för min del). Kan erkänna att jag har träningsvärk idag, haha. 
 
Skolan började ju egentligen idag, men natten gick inte ritkigt som jag tänkt mig då jag bara låg och frös trots filtar och täcken samt en del tårar och ångest. Tog en extra lovdag och satsar på att gå till skolan imorn istället. 
Hade det så sjukt bra i Stockholm och var väll inte riktigt redo att komma tillbaka till verkligheten än....
 
 
Mitt nya Thomas Sabo armband med en berlock med vingar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0