A fresh start!

God fortstättning! 
Hoppas ni haft en kanonkväll igår och invigning av det nya året, det hade verkligen jag! Var inne i Stockholms stad med nära och kära och spenderade natten på bästa sätt! Kom dock hem lite för sent med tanke på att jag och Markus skulle gå upp tidigt då jag skulle köra honom till tåget då han ska till Lindvallen och åka skidor. 
 
Men vad gör man inte för kärleken? ;) Som belöning fick jag äta hotell frukost på det hotell pappa med släkt hade stannat på under nyår. Fick även köra hem dem och kämpade något enormt för att hålla mig vaken! Var länge sen jag fick sova så här lite och slockna utan problem hemma och sov sött i  4,5 timme. Undra hur nattens sömn kommer bli ? haha 
 
Men nu är det nytt år med nya möjligheter och utmaningar, jag själva har några nyårslöften jag ska jobba med.
Mycket handlar om mig och mitt välmående tex min ADHD diagnos jag fick utrett förra året, har mycket att jobba med där! 
 
Även bloggen kommer få en större plats i mitt liv jämfört med 2014 då allt mer eller mindre var kaos! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0