2013

Gott nytt år!
Si sådär 5 dagar försent, men får erkänna att bloggandet inte prioriterades sådär jätte mycket under jul och nyår.
Och under nyår hade jag och Markus bokat hotell på Calrion hotell på söder, ville njuta av varje sekund med honom då.
 
Hade en grym kväll med god mat, fina vänner, bästa pojkvännen och tolvslaget mitt i Stockholms stad! :)
 
Men i förrgår kom vi hem från kära Stockholm och nu börjar vardagen igen.. ^^ Nästan!
Skulle egentligen vara klar med skolan redan i december förra året, men eftersom dem idioterna klanta till det så har jag januari på mig med, vilket betyder att jag måste åka upp till Stockholm igen nästa vecka och göra mer tentor och inlämningar... *lovemylife*
 
Hinner iaf träna några dar och träffa min underbara kompisar !
 
Nu när bloggen ser någorlunda ut igen så blir intresset lite större att blogga, finns lite små saker som jag ska fixa så kanske kommer se konstigt ut någon gång, men jag jobbar på det, lovar!
 
Ska även göra en årsresumé av förra året, kommer fan knappt ihåg vilka påhitt jag gjorde!
 
Nyårs kyssen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0