Sven

Antar att ingen har missat stormen Sven? 
 
Allså jag brukar ändå vara rätt faschinerad av naturens krafter, men sen igår då det börja storma har jag knappt våga gå ut och sitter mest i sängen och bara hoppas på att det ska gå över, otroligt obehagligt. Var nere i källan tidigare idag, då det är sånt tryck har grundvattnet tagit sig in i källan via sprickor... vi har ca 3cm vatten där nere nu... 
 
Var även nere vid hamnen och kollade, vattennivån har stigit över en meter, bryggarn är borta och ser ut som båtarna står på land. Extremt obehagligt. Vet inte hur illa det är i Stokholm där jag kommer ifrån, men kan säga att nu vill jag bara hem. 
 
Visar några bilder jag hittade på Sydsvenskans hemsida. 
 
 
Detta är Lomma hamn, inte alls långt ifrån mig....
Malmö Central, brukar vänta på bussen här efter skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0