Mixed feelings

Har mått så otroligt bra nu under min Sthlms resa!
Inte varje gång jag gör det och kan erkänna att det var länge sen jag mådde såhär bra. Vill inte gå in exakt på vad det är som gör att resan inte blir topp men har saker med mitt förflutna att göra. 
 
Men denna gång känns allt annorlunda. Varit med mamma och storebror, även pappa och lillebror, träffat farmor och vänner och även att Markus är här. Har gjort saker som som jag inte kan göra i Skåne och mitt psyke är verkligen tillfredsställt, länge sen jag kände denna harmoni inombords.
 
Idag har jag och Markus varit vid Barkaby outlet och shoppat lite även lite vid Bromma blocks. Tänkte lägga ut bilder sen på allt vad jag fått i julklapp och från mina shoppingrundor när jag är hemma i Skåne. Då allt är rätt utspritt. 
 
Ska lägga mig strax och imorn måste jag skriva ner mina nyårslöften och ta nya tag inför 2014! 
 
 
Jag och min lillebror för någon dag sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0