Min julkalender

Godkväll! 
 
Någon som fått någon snö än? Inte här nere iaf, växlar från minus till plusgrader varannan dag och regnar mest.
Otroligt tråkigt faktiskt, önska man kunde få lite snö så det iaf blev lite ljusare. 
 
Kom ihåg när man var mindre och fick sina kalendrar (då jag haft skilda föräldrar fick man dubbla exemplar ;) haha) Då var det antingen chokladkalender och/eller den kalendern som gick på tv. 
Men nu när man blivit "vuxen" höhö så har jag fått body shops egna kalender, detta är andra året nu. Markus har köpt den till mig båda gångerna och jag blev lika exalterad då som nu haha ^^ Är som en unge varje gång jag ska öppna. 
 
 
Tänkte iaf visa vad jag fått än så länge :) 
 
 
Hoppas ni ser, orkade inte riktigt anstränga mig haha. Den gröna flaskan är handrengöring. Jag är nog den människa som har flest flaskor handsprit nu, är snart uppe i 10 st haha
Den beiga flaskan är shea tvål, har sån fast i bodybutter, kär kan jag säga. 
Lilla burken är dagkräm och luktar fantastiskt gott, nästan så att man missbrukar den. 
Och vita scrubvantar, perfekt verkligen då mina andra är på väg till soptippen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0