KM

Åh fy fan, jag kan inte röra mig idag! 
Dem senaste veckorna har inte träningen gått sådär oerhört bra. Motivationsbrist, en nacke som krånglar och jaa ingen medvind alls. Men beslöt mig ändå för att delta på klubbmästeskapet som simmades igår. 
 
La all fokus på bröstsimmet och struna lite i dem andra. Och ja jäklar, är fortfarande förvånad. En sekunds pers drygt, en sekund närmare SM kval och en sjukt glad tjej. Hänger inte alls med vart den energin kom från men jaa, jag kan om jag verkligen verkligen vill. Så klubbmästarinna på 50 bröstsim nudå :) 
Och två brons medaljer för fjäril och fritt. 
 
Ska lägga ner mer fokus och tid på simningen nästa termin, ska även delta i två masterstävlingar, får se hur det går ;). 
 
 
Idag är det bara vilodag, det enda jag ska frusta med är tvätten, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0