zZz..

Åh shit vad det står still i huvudet!
Hatar dagar då man försover sig, hjärnar får kortslutning och funkar verkligen inte efter det. Har varit vid baneken och fixat kortet som jag råkade spärra i torsdags morse, det är inte lätt att komma ihåg en fyra siffrig kod sådär klockan halv sju på morgonen ;) haha
Så var på banken och spärrade upp det innan jag åkte hem till min farmor och fikade och bara va! Helt klart värda timmar, fattar inte att jag kan vara så elak och bara dra till Skåne och lämna henne här i Stockholm.
Ångesttankar över det!
 
Farmor om du läser detta så vet du att jag ställer upp i ur och skur även om jag är 60 mil ifrån dig, om något händer lovar jag mig att sätta mig på första bästa tåg upp mot Stockholm! <3
 
Efter mitt besök hos farmor åkte jag hem till mamma igen och packa mina saker och tog tuben till pappa där jag befinner mig nu. Min älskade bror kasta sig över mig när jag kom innanför dörren, skrutt! <3
 
Är helt slut, min kropp är fan inte van med attt koppla av och verkar som jag glömt hur man gör ^^ Men ska försöka lägga mig snart och sova tills jag blir 40! ;)
 
Skämt o sido men godnatt på er! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0