Stockholm

Godkväll!
 
Annlände till min ljuva hemmastad iförmiddags och då kändes det fantastiskt! Träffade en kompis och hamna sedan på mamma jobb en stund innan jag tog mig hem. Hemma brast det dessvärre. Kallt, ensam, fylld med ångest och förtvivlan. Känner inte alls samma lycka som tidagre i veckan. :(
 
Hade iaf underbara dagar i tisdags och i onsdags med älskling, vänner och mina små simmare!. tack vare er orkar jag bita ihop och kämpa vidare, tack tack tack! :)
 
Imorn blir det skolan, träffa farmor och lite små saker, ska bli otroligt mysigt att få vara med farmor. ta en fika och snacka lite skit ;)
 
Innan sängdags blir det lite filmmys med mamma, ångrar inte helt att jag åkte upp hit ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0