Sliten tjej!

Godkväll hörrni!
 
Förra veckan samt helgen har varit fullt upp kan jag säga, har nästan inte haft tid till egen tid!
Har tränat mina små grupper samt dem äldre men även lagt ner mycket energi på min egen träning samt tankar kring framtid med studier och jobb. Även haft en liten depp vecka då jag varit arg och grinig.
 
Hela helgen spenderades i Löddeköpinge med tävling. Lördagen tävlade jag själv med A-gruppen och igår söndag så var jag tränare och peppade och stöttade mina små hela dagen. Kan säga att det sög ut krafter! :O
Igår när jag kom hem var ajg helt färdig, blev mat och en dusch och sen kan jag säga att jag somnade utan några större problem ;)
 
Dagen idag har spenderats med Markus då han var hemma från jobb, och eftersom det är måndag så är det "vår dag". Vi har varit i Nova och kollat samt en bio nu på sen eftermiddagen :) Sett den nya filmen Ted :) Sjukt bra!
 
Blir snart middag och sen lite kvällsmys innan sovdags! Imorgon blir det kiropraktorn igen och jobb/plugg/träningsdag -.-
 
Ska försöka planera lite bättre och blogga mer, men just nu oven and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0