Måndag

När man var yngre var måndagar den värsta dagen i ens liv, nu är det min enda vilodag och jag älskar den mer än allt annat.. (nästan)
 
Har varit lite mycket nu dem senaste dagarna. I torsdags hade jag ju jobb och träning som vanligt. Träningen blev ingen större framgång då jag fick en bröstbensspark i ryggen och kändes som hela muskelaturen hade förflyttat sig! Jävlar vad ont det gjorde, så fick gå upp och kramas med vetekudden hela kvällen.
 
Men tog nya tag dagen efter på träningen och simma iaf hela passet utan större besvär. Och det kändes otroligt bra eftersom det var tävling dagen efter i Ystad. Så i lördags morse var jag uppe innan tuppen för att ladda med frukost och mental pepp inför mitt 100 meter lopp. Allting kändes helt otroligt bra, både mentalt och insimsdelen men resultatet blev inte alls detsamma..
 
Visst, jag kom 3:a i min åldersklass och fick en liten medalj med mig hem. Men vad fan hände med min tid? Jag var ju helt hundra på att jag skulle persa och föröska komma ner på DM kvaltider, men in my dreams I guess!
 
Var väldigt besviken på mig själv, men antar att jag inte är där än, eller min kondition och uthållighet är inte där än.
Ska träna hårt nu tills nästa tävling då jag får simma lite 50: or och då ska jag kvala !! ;)
 
Så mer eller mindre har jag hängt i simhallar hela helgen, tävling och träning för min del och sen tävling för dem små igår, och ååh dem är så otroligt söta och duktiga! ^^ 
 
Skulle kunna sitta här hela dagen och berätta om deras små framsteg men hinner inte det :(
Men har mixat ihop ett litet collage som ni kan titta på ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0