What a day!

Oh fy fan!
Det går itne beskriva min trötthet riktigt, gick upp vid halv sju och ja har varit vaken sen dess. Försökte ta en powernap i hallen men kunde inte riktigt koppla av. Sov ritkgit uselt inatt med, vaknade till och från. Så mitt lopp idag gick ju så frutkansvärt dåligt idag! efter 50 m tvärdog jag, energierna bara tog totalt slut. Men ebt ihop och maxade vidare. 4 sek över pers, skulle varit glad om jag kom under 1.10. Så sura lite i avsimningsbassängen en stund innan jag kunde prata med dem andra ^^

Men humöret vända och dagen i övrigt gick nog helt okej :) Eftersom jag bara simmade en gren så agerade jag fotograf resten av dagen :) Markus tog ju guld i 100m rygg, grattis till dig baby! <3
Dagens händelse var ju när han var påväg upp ur vattnet så pussade jag honom. Vilket speakern såg. Så uppe på prispallen då Markus skulle ta emot sitt pris så sa speakern högt "han som fick en segrarpuss"
Kan säga att jag rodnade ganska mycket då haha ;D

Ska försöka hålla mig vaken en liten stund till tsm med Markus och gladiatorerna på tv och en massa godis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0